Saturday, 17 December 2011

MyAgrosis - UiTM Merbok


Semalam 17hb  Kiki g satu program kat UiTM Merbok, Sg Petani. Ade PM kita taw. PM nak lancarkan Plak Kelab MyAgrosis. Alaaa.. benda alah ni pasal usahawan dari kalangan siswazah.

Mang ramai giler yang datang. Beriban wooo.. Kitorg gerak dr asrama kul 7 pg.. sampai sana dalam kul 9 lbeyh.. Jalan punya la jamp. Maklomlah PM nak datang kan ?

Best ke x ?? Ermm.. x tau nk kate best ke x. Tapi mang dapat pengalaman baru la. Dapat tgk & dgr suare PM live kott.. Dapat tgk tempat belajar kawan sendiri. Dapat tgk produk2 usahawan tempatan & dapat belajar benda baru. Contohnya macam ikan arowana nie :






Nampak tak ikan kecik tu.. Ade kaler kuning2 kn?? Yang kuning tu sebenarnya perut dy.. Tu lah bekalan makanan die sepanjang die x bernyawa lagi. Die x bergerak camtu sampai 9-21 weeks. Dasyat kan ?? Kiki ingatkan die cam ikan2 lain - kuar2 terus boleyh berenang. Unik x ikan nie ??

Macam bese.. Kiki kan suke pokpek2. Sume both Kiki terjah ngan soalan2 ngarot & merapu giler babeng. Diorg yg sengal2 tu pon men layan je.. hahahaha.

Ape lagi nak citer ek ??? Haaaa.. mase ni la Kiki dapat try mencanting batik. Nampak je senang. Pekerja tu buat mang senang la kan sebab diorg dah bese buat. Hasil kerja diorg sumpah cantik giler tp bile sampai tangan montel aku yg buat huru hara jadinya batik tu. Kalau dijual mang x de sape nak beli kottt.. hahahaha






 Selain benda2 nie, banyak lagi booth2 menarik kat program ni.. Malas & x larat nak citer dah.. hahaha. Tgk jela pic2 nie kay !!



















No comments:

Post a Comment